مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-26سياسي

ضرورت به کارگیری مدیران پاک دست و متخصص در صنعت نفت


وزیر نفت جدید در پیامی بعد از اخذ رأی اعتماد از مجلس در پیامی بر ضرورت انتخاب مدیران صالح، پاک دست و متخصص در صنعت نفت به منظور توسعه زنجیره ارزش این صنعت تأکید کرد.

- ، جواد اوجی وزیر جدید نفت در پیامی بعد از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت انتخاب مدیران صالح، پاک دست و متخصص در صنعت نفت به منظور توسعه زنجیره ارزش در تمامی سطوح این صنعت نکاتی را ارائه کرد.

مشروح پیام جواد اوجی به شرح زیر است: وَ مَنْ یَعْتَصِمْ بِاللَّهِ فَقَدْ هُدِیَ إِلَی صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ- و هر کس به خدا تمسک جوید قطعاً به راه راست هدایت شده است (آیه 101 سوره آل عمران) خدمت به مردم ودیعه و امانتی است گرانسنگ از سوی خدای متعال که انسان را در ایفای انجام وظایف خویش مکلف و متعهد می کند و در اهمیت و بزرگی این تعهد همین بس که خدای متعال برای انجام آن از دانایان و عالمان پیمان می گیرد و این پیام گهربار نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت (ص) است که می فرماید: خَیرُ النّاسِ أنفَعُهُم لِلنّاسِ- بهترین مردم، کسانی هستند که خیرشان به مردم بیشتر باشد.

ضمن قدردانی و امتنان از حسن نظر ریاست محترم جمهور جناب آیت الله دکتر رییسی در معرفی اینجانب جهت مدیریت وزارت معظم نفت جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می دانم از هیأت رییسه محترم و تمامی نمایندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت به کارگیری مدیران پاک دست و متخصص در صنعت نفت

ضرورت به کارگیری مدیران پاک دست و متخصص در صنعت نفت