مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-26اقتصادي

637 طرح برق روستایی خراسان رضوی آماده بهره برداری در هفته دولت است


مسئول طرح های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت امسال 637 طرح برق رسانی در حوزه روستایی خراسان رضوی آماده بهره برداری است که از این محل روستاها و مناطق عشایری فاقد شبکه برق از این نعمت برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی،  گفت: هادی مهدی زاده همزمان با هفته دولت امسال 637 طرح برق رسانی در حوزه روستایی خراسان رضوی آماده بهره برداری است که از این محل روستاها و مناطق عشایری فاقد شبکه برق از این نعمت برخوردار می شوند.

مسئول طرح های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: بهره برداری از طرح های برق رسانی به روستاهای قصر فریمان، کاریزی فیروزه، شاطه جغتای، نیشابورک کلات، دوغ آباد بردسکن همراه با نصب پنج دستگاه ترانس و ایجاد 15 کیلومتر خطوط برق فشار ضعیف و فشار متوسط با اعتبار 50 میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

وی بیان کرد: برق رسانی به هزار خانوار عشایری کوچ رو در خراسان رضوی از طریق سامانه نیروگاه های خورشیدی قابل حمل با اعتبار 90 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

637 طرح برق روستایی خراسان رضوی آماده بهره برداری در هفته دولت است

637 طرح برق روستایی خراسان رضوی آماده بهره برداری در هفته دولت است