مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-26پزشكي

زیرساخت های لازم برای حضور پزشکان در مناطق محروم کشور فراهم شود


عضو هیئت مدیره نظام پزشکی ارومیه و رییس هیئت تجدید نظر گفت: باید زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز برای حضور پزشکان در مناطق محروم کشور فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان کوشان صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص عدم استقبال جامعه پزشکی برای حضور در مناطق محروم کشور نیز گفت: باید زیرساخت های لازم در مناطق محروم ایجاد شود تا پزشکان بتوانند در این مناطق حضور یابند و همچنین شرایط زندگی برای پزشکان و خانواده های آنها فراهم شود.

با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی ما کیفیت لازم را برای آموزش دانشجویان ندارند، اظهار کرد: شرایط پزشکی کشور ما خوب بود ولی دارد بد می شود با وجود حجم بالای فارغ التحصیلان، مشکلات آموزشی هر روز افزایش می یابد، در کنار این مشکل شاهد مهاجرت پزشکان به خارج از کشور نیز هستیم.

وی با گلایه از مهاجرت پزشکان و دانشجویان نخبه پزشکی به خارج از کشور به خصوص کشورهای همسایه عنوان کرد: متأسفانه توزیع نیروی پزشکی در کشور نیز به درستی انجام نمی شود.

عضو هیئت مدیره نظام پزشکی ارومیه در مورد شایعات درگذشت 23 بیمار در بیمارستان طالقانی اظهار کرد: تاکنون هیچ شکایتی از ادعایی که در مورد فوتی های بیمارستان طالقانی که شایعاتی چند روز پیش در موردش وجود داشت، به هیأت های انتظامی وصول نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای حضور پزشکان در مناطق محروم کشور فراهم شود

زیرساخت های لازم برای حضور پزشکان در مناطق محروم کشور فراهم شود