مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-26سياسي

آزادی 139 نفر از زندانیان آمل


در بازدید از زندان های آمل که با همراهی 60 نفر از قضات استان انجام شد، 19 نفر از زندانیان با دستور قضایی آزاد و 120 نفر نیز به مرخصی اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از زندان شهرستان آمل با تاکید بر تسریع در تعیین و تکلیف سریع متهمان بازداشتی، اظهار کرد: نگاه اصلاحی به زندانیان موثر است.

وی که به همراه مسؤولان قضایی استانی و 60 نفر از قضات شهرستان های آمل، محمودآباد، سرخرود و دابودشت از بخش های مختلف زندان آمل و همچنین بخش نسوان بازدید کرد، ضمن شنیدن مسائل قضایی آن ها ستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

اکبری تصریح کرد: بازدید از زندان ها براساس تکلیف قانونی و تأکیدات رییس  قوه قضاییه در جهت آشنایی بیشتر با  مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری به صورت منظم و مستمر انجام می شود و قضات باید به طور مستمر از وضعیت زندانی باخبر و بر اجرای مجازات در زندان ها نظارت داشته باشند تا این بازدیدها نتیجه بخش و موثر باشد.

رییس دادگستری مازندران، یادآور شد: یکی از  نتایج  مهم بازدید و سرکشی از زندان ها ،آشنایی نزدیک، درست و بدون واسطه از وضعیت زندانیان توسط قضات و دیگر مسوولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 139 نفر از زندانیان آمل

آزادی 139 نفر از زندانیان آمل