مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-26دانش

پذیرش دانشجو در 106 کد رشته محل در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: برای مهرماه 1400 در 106 کد رشته محل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مراکز علمی کاربردی استان پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: برای مهرماه 1400 در 106 کد رشته محل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مراکز علمی کاربردی استان پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

دکتر مهدی میرزاده کوهشاهی صبح امروز (چهارم شهریورماه) در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار و 700 دانشجو در 10 مرکز دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان در حوزه های مختلف صنعت، مدیریت خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر مشغول تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: در ساختار جدید دانشگاه علمی و کاربردی به منظور تفکیک آموزش در چارچوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعدادی از مراکز وابسته به نهادهای دولتی تعطیل شد.

میرزاده با بیان اینکه پذیرش دانشجو در مراکز این دانشگاه تا پایان هفتم شهریورماه امسال تمدید شده است، عنوان داشت: این دانشگاه دارای بیش از 800 مدرس فعال بوده که بیشتر آنان در بخش های دولتی یا صنعتی شاغل و مجرب هستند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان، تصریح کرد: فراخوان جذب مدرس از اول شهریور آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه نیز ادامه دارد که واجدین شرایط می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 106 کد رشته محل در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان

پذیرش دانشجو در 106 کد رشته محل در دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان