مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-26اقتصادي

افتتاح 8 پروژه کشاورزی در رزن


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از افتتاح 8 پروژه کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- محمود فتحی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در هفته دولت امسال 8 پروژه بخش کشاورزی در 2شهرستان رزن و درگزین به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در زمینه های آب و خاک، دامداری و گلخانه با اعتباری افزون بر 14میلیارد تومان در سطح شهرستان رزن و درگزین به بهربرداری خواهد رسید، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 30 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های همکاران در واحدهای مختلف و همت و کوشش و همکاری کشاورزان و بهره برداران عزیز در شهرستان های رزن و درگزین در سال گذشته، موفقیت هایی در تحقق برنامه های بالادستی و سیاست های تعریف شده سازمان جهاد کشاورزی به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله در تحقق اهداف پروژه های اولویت دار سند راهبردی و برنامه های عملیاتی سه ساله توسعه کشاورزی با عملکرد 268درصد دو سال پیاپی کسب رتبه اول استانی را کسب کرده ایم.

فتحی با اشاره به جذب 45 میلیارد تومان تسهیلات گلخانه، افزود:در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 180 به خصوص در زمینه توسعه گلخانه ها با بیش از 45 میلیارد تومان و در سطح 18 هکتار 55 درصد تسهیلات پرداختی استان را توانستیم جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 پروژه کشاورزی در رزن

افتتاح 8 پروژه کشاورزی در رزن