مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-26سياسي

جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه 6 شهریورماه برگزار می شود


روز شنبه، ششم شهریورماه چهارمین جلسه شورای شهر کرمانشاه به منظور انتخاب هیأت رییسه تشکیل می شود.

- فضل الله رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص زمان برگزاری جلسه شورای شهر کرمانشاه با دستور کار انتخاب هیأت رییسه، اظهار داشت: روز شنبه هفته آینده، ششم شهریورماه ساعت هشت و نیم صبح چهارمین جلسه شورای شهر کرمانشاه به منظور انتخاب هیأت رییسه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل می شود.

وی افزود: با عنایت به تأکیدات به عمل آمده اعضای شورا در جلسه  شرکت کنند تا بتوانیم وضعیت هیأت رییسه را تعیین  تکلیف کنیم و اعضای شورا کارهای خود را شروع کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از همه اعضای شورای شهر کرمانشاه درخواست دارم با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شروع به کار دولت جدید و نیازمندی که به کار بیشتر در حوزه های مختلف عمرانی و شهری کرمانشاه داریم برای وقفه ای  هم که در دوره پنجم شورا برای برخی لوایح و طرح های به وجود آمد و نیازمند بررسی بیشتر هم دارند، تلاش کنند.

وی در پایان، اظهار داشت: حتی اگرعضوی از شورای شهر به دلیل بیماری مجازی این امکان فراهم شده است که بتواند در انتخاب هیأت رییسه شرکت و رأی دهد امیدواریم با توجه به شرایط پیش آمده و تعامل به وجود آمده  انتخاب هیأت رییسه شورا تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه 6 شهریورماه برگزار می شود

جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای شهر کرمانشاه 6 شهریورماه برگزار می شود