مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-26سياسي

روایت کوچه های بی پلاک در کازرون / وقتی یاد و خاطره شهدا زنده می شود


ششمین نمایشگاه بزرگ کوچه های بی پلاک کازرون با محوریت محور مقاومت شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و سیره اهل بیت در کازرون برگزار شد.

- از کازرون، همزمان با اغاز دهه عاشورا  گوشه ای از شهر کازرون مزین به چراغ های روشن مکان مقدسی است که  توجه هر عابری را به خود جلب می کند تا مهمان کوچه پس کوچه هایش شود،کوچه هایی که یاداور حکایت روزهای دور دوران زندگی است.

روزهای دوری که اینجا هر لحظه نزدیک تر می شود،  با ورود به این محله گویی زمان به عقب بازگشته و تاریخ  دوباره تکرار شده است.

  کمیته خادم الشهدای شهرستان کازرون در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد خاطره شهدا و آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام اقدام به برپایی ششمین نمایشگاه بزرگ کوچه های  بی پلاک به وسعت شش هزار متر مربع کرده است.

  این نمایشگاه شامل 27 غرفه است که با محوریت مقاومت، شهدای دفاع مقدس،  شهدای مدافع حرم،  شهدای مدافع سلامت و شهید لیله القدر، امام جمعه فقید شهر کازرون است.

سیر تاریخی اهل بیت شامل غرفه های واقعه غدیر، حدیث دوات و قلم ،سقیفه، کتابت قران ، کوچه های بنی هاشم، بیت الزهرا، بیت الحسن، بیت الحزائن، قبرستان بقیع، بازسازی پیاده روی اربعین، حادثه عاشورا و خرابه های شام است که در انتها به غرفه مهدویت ختم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کوچه های بی پلاک در کازرون / وقتی یاد و خاطره شهدا زنده می شود

روایت کوچه های بی پلاک در کازرون / وقتی یاد و خاطره شهدا زنده می شود