مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-26ورزشي

رقابت پاراتکواندوکاران قم برای سهمیه مسابقات آسیایی بحرین


رییس هیات تکواندو استان قم از اعزام دو تن از ورزشکاران رشته پاراتکواندو به مسابقات کشوری این رشته و انتخابی تیم ملی خبر داد.

- محمد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی پاراتکواندو به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در نخستین دوره بازی های آسیایی پاراتکواندو روز شنبه ششم شهریور ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های آسیایی 2021 این رشته در کشور بحرین، اضافه کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در در خانه تکواندو فدراسیون برگزار می شود و محمدجواد اسلامی در وزن منهای 61 کیلوگرم به همراه مهدی داناییان در وزن منهای 75 کیلوگرم دو نماینده هیات تکواندو استان قم در این رقابت ها هستند.

رییس هیات تکواندو استان قم با بیان اینکه هر دو نماینده قم در آمادگی کامل برای به دست آوردن جواز حضور در اردوی تیم ملی پاراتکواندو به مصاف رقبای خود می روند، افزود: هدایت این نفرات بر عهده محمدعلی افشارزاده به عنوان مربی است و محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار مطرح استان قم و قهرمان آسیا و دارنده چندین مدال میادین برون مرزی این رشته اعضای تیم را همراهی می کند.

وی در ادامه به برگزاری مجمع سالیانه این هیات ورزشی با حضور رییس فدراسیون تکواندو اشاره و بیان کرد: این مجمع البته به دلیل شرایط کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت پاراتکواندوکاران قم برای سهمیه مسابقات آسیایی بحرین

رقابت پاراتکواندوکاران قم برای سهمیه مسابقات آسیایی بحرین