مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-26سياسي

کاستی های دولت قبل در ترویج فرهنگ ایثار جبران شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که از دولت قبل و برخی مدیران آن به سبب کوتاهی در ترویج فرهنگ ایثار به شدت گله داریم، - ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنجشنبه در نشست خادمان انقلاب که به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، گفت: در ماه شهریور چهره های بزرگی به شهادت رسیدند، نباید یاد و خاطره آنها فراموش شود، شهید مدنی، قدوسی، لاجوردی، شهید اندرزگو، شهید دستجردی، شهید عراقی و فرزندش در این ماه شهید شدند.

وی افزود: نقطه اوج شهدای شهریور، شهادت شهیدان رجایی و باهنر بود، شهیدانی که راهشان باید استمرار یابد برای اینکه در مدت کم مسئولیت خود خدمات ماندگاری انجام دادند.

محمودی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی دولت ها دانست و تصریح کرد: دولت 28 روزه شهید رجایی چه خدمتی کرد که اینگونه ماندگار شد، باید دولتمردان ضمن تاسی پذیری از این مسیر ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند اظهار داشت: شهدای کارمند مایه افتخار ما هستند و این شهدا توفیق یافتند در جبهه های مختلف به شهادت نائل شوند، ما وظیفه داریم برای قدردانی از این عزیزان با تبلیغات در خصوص زندگی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی های دولت قبل در ترویج فرهنگ ایثار جبران شود

کاستی های دولت قبل در ترویج فرهنگ ایثار جبران شود