مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-26اقتصادي

4 روستای «ملکشاهی» به شبکه گازرسانی متصل شدند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 4 روستای دهستان شوهان شهرستان ملکشاهی شامل نادرآباد،( توت، گراب، دول کبود) خوشادول به شبکه گازرسانی متصل شدند.

-  عباس شمس اللهی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 4 روستا از توابع شهرستان ملکشاهی دهستان شوهان شامل نادرآباد ،( توت،گراب،دول کبود) خوشادول به مناسب هفته دولت به شبکه گازرسانی متصل شدند.

وی افزود: با اتصال این روستاها به شبکه گاز بیش از 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تاکنون سه شهر ارکواز، مهر و دلگشا و 21 روستا از 27 روستای شهرستان ملکشاهی به شبکه گازرسانی متصل شده اند و در آینده ای نزدیک با رفع موانع قانونی گازدار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، این شرکت تلاش می کند در کمترین زمان ممکن، مابقی روستاهای باقیمانده نیز گازدار شوند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: باتوجه به تکمیل گازرسانی به این روستاهای مذکور، متقاضیان می توانند برای اشتراک پذیری اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستاها در مجموع حدود 45 کیلومتر خط تغذیه، 12 کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا و 2 ایستگاه TBS نصب و راه اندازی شده و به استثنای هزینه خط تغذیه در مجموع بیش از 1/5 میلیارد تومان برای گازرسانی به این روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روستای «ملکشاهی» به شبکه گازرسانی متصل شدند

4 روستای «ملکشاهی» به شبکه گازرسانی متصل شدند