مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 08:202021-08-26اقتصادي

دخالت های بی جا، صنعت نمایشگاهی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است


انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با ارسال نامه ای به رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران ضمن ابراز گلایه از تضییع حقوق فعالان صنعت نمایشگاهی در کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران، علی یارمحمدیان، در نامه ای به حمید زادبوم، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی کشور به دلیل محدودیت های ایجاد شده در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

در نامه رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران به رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران آمده است: برگزاری نمایشگاه ها تأثیر بسزایی در ایجاد رونق اقتصادی دارد، ولی مدتی است با تعطیلی رویدادهای نمایشگاهی، این صنعت در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

در ادامه این نامه تأکید شده است: رویدادهای نمایشگاهی با استانداردهای بسیار بالای بهداشتی برگزار می شوند و با مکان هایی مانند پاساژها و بازارها که اکنون به فعالیت خود ادامه می دهند، بسیار متفاوت هستند.

در بخش دیگری از نامه آمده است: با توجه به بازگشایی پاساژهای تخصصی و عدم اجازه برگزاری نمایشگاه های تخصصی علیرغم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در چنین نمایشگاه هایی، خواهشمند است دستور فرمایید جهت جلوگیری از ورشکستگی این صنعت، نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت های بی جا، صنعت نمایشگاهی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است

دخالت های بی جا، صنعت نمایشگاهی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است