مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-26سياسي

تبریک وزیرخارجه صربستان به امیرعبداللهیان


وزیر امور خارجه صربستان در پیامی به «حسین امیر عبداللهیان» انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در متن پیام نیکولا سلاکوویچ آمده است: خبر انتصاب شما به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده و به همین مناسبت تبریکات صمیمانه و همچنین بهترین آرزوی موفقیت را برای شما ارسال می کنم، بر این باور هستم که به لطف تجربه و دانش غنی در پاسخگویی به همه چالش هایی که این وظیفه مسئولانه برای شما دارد، موفق خواهید بود.

در ادامه این پیام آمده است: مطمئن هستم که با انتصاب شما تماس های بین دو وزارتخانه و تماس های شخصی ما قوی و پرمحتواتر خواهد بود و این امر به توسعه قوی تر روابط بسیار دوستانه کنونی بین دو کشور کمک کند.

امیدوارم با اطمینان و تعهد متقابل، به توسعه همکاری های موفق در تمام زمینه ها از طریق منافع متقابل و به نفع مردم خود و ایجاد روابط پایدارتر بر اساس دهه های دوستی، گام برداریم.

در پایان پیام تبریک وزیر امور خارجه صربستان آمده است: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از کشور شما برای حمایت مستمر از حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری صربستان سپاسگزارم و امیدوارم شما در صدر هیات جمهوری اسلامی ایران در نشست یادبود به مناسبت شصتمین سالگرد اجلاس سران جنبش عدم تعهد که 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک وزیرخارجه صربستان به امیرعبداللهیان

تبریک وزیرخارجه صربستان به امیرعبداللهیان