مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-26اقتصادي

57 پروژه عمرانی قابل افتتاح به مناسبت هفته دولت در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از 57 پروژه عمرانی قابل افتتاح با اعتباری افزون بر 24 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از 57 پروژه عمرانی قابل افتتاح با اعتباری افزون بر 24 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی پنجشنبه 4شهریور، در شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در مزار شهدا شهر اسدآباد با حضور اعضای شورای تأمین ،مدیران ادارات و خبرنگاران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت ، اظهار کرد: این تعداد پروژه عمرانی در بخش های مختلف آب ،گاز ، برق ،مخابرات ،جهاد کشاورزی ،دانشکده علوم پزشکی ،راهداری و حمل و نقل جاده ای ،بنیاد مسکن .

در طی هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .

وی اجرای طرح هادی روستایی ،بهسازی و مقاوم سازی 24 واحد مسکن روستایی ،احداث مسکن پزشکان ،توسعه شبکه فشار ضعیف برق شهری و روستایی ،برق دار کردن پروژه های کشاورزی و صنعتی ،احداث گلخانه ،گازرسانی به صنایع ،جدول گذاری روستایی ،بهره برداری خط انتقال آب روستایی ،راه بین مزارع ،توسعه ADSL را از جمله پروژه های قابل افتتاح این شهرستان به مناسبت هفته دولت برشمرد و افزود:در هفته دولت ساختمان شهرداری شهر پالیز نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 پروژه عمرانی قابل افتتاح به مناسبت هفته دولت در اسدآباد

57 پروژه عمرانی قابل افتتاح به مناسبت هفته دولت در اسدآباد