مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-26سياسي

ایجاد تعارض بین ایرانی و اسلامی بودن تفکر غلطی است


نماینده ولی فقیه در فارس با تصریح بر اینکه هیچ تعارضی بین ایرانی و اسلامی بودن وجود ندارد، گفت: گاهی برخی بین اسلامی بودن و ایرانی بودن تعارض و تخالف می بینند که کاملا تفکر غلطی است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با تصریح بر اینکه هیچ تعارضی بین ایرانی و اسلامی بودن وجود ندارد، گفت: گاهی برخی بین اسلامی بودن و ایرانی بودن تعارض و تخالف می بینند که کاملا تفکر غلطی است.

آیت الله لطف الله دژکام در آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری های مشترک فرهنگی میان نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و اداره کل میراث فرهنگی استان، گفت: این تفاهمنامه به منظور راه اندازی موزه تاریخی قرآن و مساجد، برنامه ریزی برای اجرای برنامه مستمر و فاخر دولت قرآن در آرامگاه حافظیه و بسترسازی مناسب و هدفمند جهت توسعه گردشگری مذهبی و زیارت در سطح استان فارس منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، او با بیان اینکه تمدن اسلامی و ایرانی ما در طول تاریخ و در بالندگی های خود مسلما از شخصیت بزرگ پیامبر (ص) متاثر بوده است و ما نمی توانیم منکر این قضیه شویم، اظهار کرد: وقتی امروز شما در دنیا نگاه می کنید بی هیچ تردیدی قسمت مهمی متعلق به تمدن اسلامی است و در عرصه تمدن اسلامی، ایران بسیار نقش مهمی دارد و این واقعیات غیر قابل انکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تعارض بین ایرانی و اسلامی بودن تفکر غلطی است

ایجاد تعارض بین ایرانی و اسلامی بودن تفکر غلطی است