مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-26اقتصادي

خرید تضمینی گندم در فارس تمام شد


مدیر سازمان تعاون روستایی فارس با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در این استان تمام شده است، خاطرنشان کرد که بیش از نصف گندم خریداری شده توسط این سازمان بوده است.

- ایسنا/فارس مدیر سازمان تعاون روستایی فارس با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در این استان تمام شده است، خاطرنشان کرد که بیش از نصف گندم خریداری شده توسط این سازمان بوده است.

هدایت الله رحیمی پنج شنبه 4 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال روند عملیاتی خرید گندم مازاد کشاورزان استان فارس از 10 فروردین آغاز و تا سوم شهریور ادامه داشت، افزود: بیش از 50 درصد گندم مازاد کشاورزان توسط شبکه بزرگ تعاون روستایی استان فارس به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد.

او گفت: از 504 هزار تن میزان کل خرید گندم استان فارس امسال، 265هزار تن توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان 27 هزار تن توافقی و 238 هزار تن خرید تضمینی انجام شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی با دارا بودن 88 مرکز خرید فعال در 29 شهرستان به صورت شبانه روزی در فصل برداشت گندم فعالیت داشته و با توجه به گستردگی استان و تنوع آب و هوایی این روند 5 ماه به طول انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در فارس تمام شد

خرید تضمینی گندم در فارس تمام شد