مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:202021-08-26سياسي

با همت جهادی نیاز مردم را برطرف کنیم


فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: باید با همت جهادی در شرایط اضطراری نیاز درمانی مردم را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، پیش از ظهر امروز سردار احمد اخوان مهدوی، فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه به همراه زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان، شکرالله سلمان زاده ربیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از معاونین این دانشگاه از بیمارستان جدید آیت الله طالقانی آبادان که تاکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، بازدید کردند.

سردار اخوان در این بازدید اظهار کرد: هدف از این بازدید با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستانهای منطقه، پیگیری و تسریع در تکمیل و اتمام دو درصد باقیمانده این بیمارستان است تا با ایجاد فضای درمانی مناسب بتوانیم در این شرایط اضطراری نیاز مردم را برطرف کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تنها راه برون رفت از این شرایط، تجهیز و تحویل موقت حداقل یک طبقه از مجموع چهار طبقه این بیمارستان برای راه اندازی یک بخش درمانی جهت بستری بیماران کرونایی است به دلیل اینکه استانداردهای لازم را برای این موضوع داراست.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: تأکید اینجانب به مدیران دانشگاه، فرماندار ویژه و روسای ادارات مربوط به انشعابات چهارگانه شهرستان این است که در این شرایط اضطراری با یک همت جهادی راه اندازی فوری یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همت جهادی نیاز مردم را برطرف کنیم

با همت جهادی نیاز مردم را برطرف کنیم