مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-26اقتصادي

افزایش انبارهای اختصاصی تحت کلیدگمرک


ناظر گمرکات گیلان از افزایش انبارهای تحت کلید گمرک خبر داد و گفت: این تسهیلات موجب کاهش هزینه های انبارداری، حمل وبارگیری مجدد، مراقبت ها و نگهداری اصولی برای سالم ماندن کالاها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یکی از مهمترین خدمات گمرک به بخش تولید، واردکنندگان کالاهای اساسی و نهاده های دامی انعقاد قرارداد انبارهای اختصاصی تحت کلید است.

در این فرایند، شرکت های تولیدی می توانند مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید خود را بدون پرداخت حقوق ورودی و دیگر هزینه های ترخیص از مبادی ورودی بصورت حمل یکسره به انبارهای خود در محل کارخانه منتقل و تحت کلید و نظارت گمرک نگهداری کنند.

  ابوالقاسم یوسفی نژاد، ناظر گمرکات گیلان در گفت وگو با فارس می گوید: کاهش هزینه های انبارداری، کاهش هزینه های حمل و بارگیری مجدد، مراقبت ها و نگهداری اصولی برای سالم ماندن کالاها، امکان خروج مرحله به مرحله کالاها از انبار و استفاده از آنها در خط تولید از دیگر مزایایی استفاده از این تسهیلات است.

به گفته وی، هم اکنون تعداد 23 شرکت بزرگ در استان دارای قرارداد انبار اختصاصی با گمرک هستند که بیشترین فعالیت را در این بین شرکت بازرگانی دولتی استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انبارهای اختصاصی تحت کلیدگمرک

افزایش انبارهای اختصاصی تحت کلیدگمرک