مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-26سياسي

استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه استان


استاندار قم با پاسداشت ایجاد روحیه کار و خدمتگزاری به مردم در قم گفت: مدیران اجرایی مکلفند تا دقیقه نود و حتی در وقت های اضافه به مردم خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز شورای اداری استان با بیان این که هفته دولت فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای دولت و نظام و امیدآفرینی در مردم است اظهار کرد: در این عصر که سمت و سوی رسانه های بیگانه به دنبال ایجاد به بهره برداری می رسد افزود: خوشبختانه افتتاح این پروژه ها نشان دهنده خنثی شدن تحریم هاست.

استاندار قم سپس به پشت سر گذاشتن وقایع مهم در سال اخیر بویژه انتخابات بیست و هشتم مرداد توجه داد و گفت: مشارکت مردم قم در این انتخابات، 4 درصد بیشتر از میانگین کشوری بود.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد فضای کار و خدمتگزاری در استان تأکید کرد: مدیران باید این فضا را قدر بدانند و تا دقیقه 90 و حتی در وقت اضافه به خدمتگزاری مشغول باشند و انگیزه خود را از دست ندهند سرمست با اشاره به این که همه مدیران اجرایی مکلف به این موضوع هستند اضافه کرد: سیاست و خط مشی ما، استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه استان و حل و فصل مشکلات مردم است.

وی در عین حال به موضوع مبارزه با کرونا پرداخت و یادآور شد: تاکنون 101 جلسه ستاد بحران استان را شخصا مدیریت کرده ام، جلساتی که بیش از 90


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه استان

استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه استان