مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-26اجتماعي

آخر هفته مهمان «ارواح سنگی» باشید/تنفس هوای پاک در «واریش»


ما در تهران مناطق تفریحی ناشناخته و زیبایی را داریم که می توانیم به عنوان مقصد سفرهای یک روزه از آن ها بهره ببریم.

- گروه تفریح و نشاط: عدم شناخت پایتخت نشین ها از مناطق تفریحی در تهران باعث شده تا گزینه های تفریحی خود را در شرایط کرونایی به شمال کشور محدود کنند، این در حالی است که ما در تهران مناطق تفریحی ناشناخته و زیبایی را داریم که می توانیم به عنوان مقصد سفرهای یک روزه از آن ها بهره ببریم.

ما در این گزارش به شما تعدادی از مناطق تفریحی اطراف تهران را معرفی می کنیم تا بنا به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و آخر هفته خوشی را در کنار خانواده رقم بزنید.

روستای واریش با فاصله اندکی از شهر و در شمال غرب تهران، منطقه ای زیبا وجود دارد که هوای پاک آن تصور نزدیکی این منطقه با تهران را غیرممکن می کند.

روستایی در جوار وردیج به نام واریش که به دلیل داشتن آب وهوای خنکی که دارد، بهترین انتخاب برای گردشگری های تابستانی به شمار می رود، تا جایی که در زمستان ها باعث کوچ روستاییان از این منطقه می شود.

این روستای بکر و زیبا محل خوبی برای گذراندن یک آخر هفته به یادماندنی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی است، چشمه واریش یکی از جاذبه های گردشگری این روستا به شمار می رود و خنکای آب آن گرمای تابستان را برایتان دلنشین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته مهمان «ارواح سنگی» باشید/تنفس هوای پاک در «واریش»

آخر هفته مهمان «ارواح سنگی» باشید/تنفس هوای پاک در «واریش»