مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-26اقتصادي

اختصاص اعتبار 1.5 میلیون تومانی برای خرید بازنشستگان کشوری


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از انعقاد قرارداد جدید بین این صندوق و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد.

- ؛ محمود مرتضایی فرد، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، با بیان اینکه طرح فروش اعتباری کالاهای مصرفی پیش از این با همکاری فروشگاه های زنجیره ای رفاه برقرار بود گفت: با توجه به درخواست های مکرر بازنشستگان عزیز برای افزایش شعبه و مکان های خرید و استفاده از این طرح رفاهی و دسترسی همه بازنشستگان در سراسر کشور به مزایای این طرح، تفاهم نامه ای با شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش منعقد شده تا بیش از 2800 شعبه این فروشگاه در سراسر کشور در طرح خرید اعتباری کالاهای مصرفی مورد استفاده بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز قرار گیرد.

وی گفت: سقف خرید اعتباری در این تفاهم نامه یک میلیون و 500 هزار تومان است که اقساط آن طی سه ماه، با اقساط مساوی و بدون کارمزد از حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز کسر خواهد شد.

مرتضایی همچنین با اشاره به تفاوت این طرح با طرح قبلی اظهار داشت: طرح جدید که با فروشگاه های افق کوروش اجرا می شود، بدون کارمزد بودن آن است؛ همچنین در این طرح به جای استفاده از چهار رقم آخر کد ملی به عنوان رمز، از همان رمز اصلی کارت استفاده خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 1.5 میلیون تومانی برای خرید بازنشستگان کشوری

اختصاص اعتبار 1.5 میلیون تومانی برای خرید بازنشستگان کشوری