مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:502021-08-26سياسي

تاکید بر مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در پایتخت


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار گفت: با راه اندازی 4 مرکز، مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار منطقه 22 فراهم خواهد شد.

- ؛ زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران در بازدید از منطقه 22 شهرداری تهران با حضور در مراکز اجتماعی و فرهنگی با شهروندان، مسئولان و کارکنان منطقه ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی گفت: توجه به موضوع معیشت اقتصادی خانواده های کم بضاعت، توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با افزایش مراکز مهارت آموزی کوثر، ایجاد بازارچه و غرفه های دائمی و بهبود کارکرد خدمات مراکز فرهنگی اجتماعی و تفریحی منطقه برای خانواده ها از موضوعاتی است که باید اهتمام جدی نسبت به آن ها داشت.

وی در بازدید از بازارچه های صدرا و پونه این منطقه تصریح کرد: جانمایی این بازارچه ها در بدو احداث با توجه نبود اماکن تجاری پیش بینی شده و دارای مخاطب و مشتری خود بوده که در طول این سال ها با توجه به تعدد مراکز تجاری در این منطقه این بازارچه ها دارای قابلیت گذشته خود نیستند و لذا ضرورت دارد با انجام پیوست های مطالعاتی نسبت به جانمایی مجدد بازارچه ها بازنگری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از کمپ و مددسرای ویژه بانوان آسیب دیده و معتاد، تاکید کرد: افزایش امکانات بهداشتی و درمانی، طبقه بندی مناسب فضاها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در پایتخت

تاکید بر مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در پایتخت