مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:502021-08-26سياسي

قم باید در کمترین سطح از لحاظ آسیب های اجتماعی باشد


مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که قم باید در کمترین سطح از لحاظ آسیب های اجتماعی باشد گفت: مسؤولان قم باید برای ارتقای شاخص های قم تلاش داشته باشند و آن را معیار کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در نشست امروز شورای اداری استان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دولت، شهدای کارمند و همچنین شهدای سلامت، از ضرورت قدردانی از خادمان مردم، خیّرین و نیک اندیشان سخن گفت.

وی افزود: باید گفت سپاه سلامت و خیرین در ماه های گذشته تلاش های زیادی برای کاهش آلام مردم در مسیر مقابله به این بیماری همه گیر داشته اند که از این رو باید از همه و دستگاه رهبری اشاره کرد و گفت: در مجموع باید گفت یک مسؤول، امین خدا، امین مردم و امین ولایت و رهبری است که البته این سه امانتداری کار دشواری است.

وی افزود: در یک نظام جامع اداری، کارمند در تراز اسلامی فردی است که کار را بر اساس تکلیف و وظیفه انجام می دهد و تنها به مزد توجه ندارد.

مدیر حوزه های علمیه در عین حال علم و دانش، مهارت و فن، سلامت اداری را در کنار تقوا و تعهد به عنوان چهار ضلع مسؤولیت معرفی کرد که هر کدام کلیدی برای رشد و تعالی منابع انسانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم باید در کمترین سطح از لحاظ آسیب های اجتماعی باشد

قم باید در کمترین سطح از لحاظ آسیب های اجتماعی باشد