مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:052021-08-26حوادث

قاتل فراری نهاوند دستگیر شد


ماموران پلیس آگاهی نهاوند در کمتر از 2 هفته مخفی گاه قاتل فراری را در یکی از استان ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات دستگیر و به شهرستان نهاوند انتقال دادند.

- فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از دو هفته پس از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ احمد ساکی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگیری جوانی 18 ساله با سه نفر در شهرستان نهاوند، منجر به قتل این جوان با سلاح سرد شد.

وی افزود: در کمتر از یک ساعت 2 نفر از هم دستان قاتل توسط پلیس دستگیر شدند اما قاتل که جوانی 17 ساله است، از محل متواری و با تشکیل تیم ویژه پلیس آگاهی دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از ظرفیت ها و امکانات سازمانی، بهره گیری از شیوه های تخصصی، اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی در کمتر از 2 هفته مخفی گاه قاتل فراری را در یکی از استان ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات دستگیر و به شهرستان نهاوند انتقال دادند.

سرهنگ ساکی با اشاره به این که پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی نیز در حال انجام است، گفت: استفاده از تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فراری نهاوند دستگیر شد

قاتل فراری نهاوند دستگیر شد