مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:302021-08-26حوادث

تصادف پژو و پراید یک کشته و 4 مصدوم در پی داشت


بر اثر برخورد رو در رو دو خودروی پژو پارس با پراید بعد از سه راهه بردخون یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

- گفت: این حادثه ساعت 12 و 5 دقیقه در محور بوشهر به کنگان بعد از سه راه بردخون رخ داد که در آن یک دستگاه خودروی پژو پارس و پراید به صورت رو در رو با هم برخورد کردند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان دیّر، بلافاصله تیم فوریت های پزشکی با 2 دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 آبدان و دوراهک و یک آمبولانس از پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده پژو به صورت سرپایی مداوا و سرنشین دیگر آقایی 39 ساله به دلیل ضربه به پا، لگن و دست پس از انجام اقدامات درمانی و ارائه کمک های اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام شد.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیر گفت: سرنشینان پراید نیز که آقا و خانمی 45 و 43 و همچنین دختر بچه ای 11 ساله بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و مرکز خدمات جامع سلامت آبدان اعزام شدند.

ناظمیان پور ادامه داد: خانم 43 ساله که به دلیل شدت ضربات وارده به اندام های حیاتی از وضعیت ناپایداری برخوردار بود به مرکز آبدان اعزام و توسط پزشک و کادر درمانی عملیات احیا انجام و با حضور پزشک و تکنسین های اورژانس به بیمارستان کنگان اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف پژو و پراید یک کشته و 4 مصدوم در پی داشت

تصادف پژو و پراید یک کشته و 4 مصدوم در پی داشت