مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:152021-08-26اجتماعي

جمعه، آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور


کلیه کلاس ها و آزمون های دانشگاه پیام نور به ویژه به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

- مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: متقاضیان ثبت نام بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور فقط تا فردا (پنجم شهریورماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ندارند وحتی غایبین کنکور سراسری 1400 نیز می توانند بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور پذیرش شوند، افزود: کلیه متقاضیان، تا پایان روز پنجم شهریورماه می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن مطالعه دفترچه راهنما، رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور ، وجود زیرساخت های غنی الکترونیکی را یکی از مهم ترین ویژگی های دانشگاه برای آموزش عنوان کرد و افزود: کلیه کلاس ها و آزمون های دانشگاه پیام نور به ویژه به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان به صورت الکترونیکی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه، آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

جمعه، آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور