مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:352021-08-26حوادث

کشف حدود 370 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف حدود 370 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی بعداظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رصد و اشراف اطلاعاتی بر تحرکات سوداگران مرگ و قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در سراسر کشور به ویژه مرزهای شرقی را با حساسیت کامل پیگیری می کنیم.

وی افزود: در همین راستا مأموران کارکشته و خبره اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله از شرق به مقصد استان های مرکزی کشور را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در همین راستا، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش انجام شد تا عملیات انتظامی برای کشف مواد مخدر با انسجام کامل اجرایی شود.

حسنی از هدایت لحظه به لحظه مأموران عملیاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد و گفت: خودروی زانتیا حامل مواد در ورودی شهر شناسایی و دستور ایست صادر شد که راننده ضمن تمرد از دستور پلیس به سمت مأموران تیراندازی کرد و از صحنه متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: با تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ دید و چاره ای جز تسلیم نداشت، مواد مخدر را در بیابان های اطراف برجای گذاشت و با توجه به موقعیت جغرافیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 370 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

کشف حدود 370 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس