مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-26سياسي

لزوم برنامه ریزی دقیق برای واکسیناسیون در همدان


همدان_ رییس کل دادگستری همدان گفت: امروز بیشتر از همیشه رعایت دقیق و جدی دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی و نیز برنامه ریزی دقیق برای انجام واکسیناسیون ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور، گفت: امروز بیشتر از همیشه رعایت دقیق و جدی دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی و نیز برنامه ریزی دقیق برای انجام واکسیناسیون ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: در قرون مختلف، جوامع بشری مبتلا به بیمارهای متعددی شده که به دنبالش مرگ و میرهای فراوانی رقم خورده است.

رییس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون و رعایت موازین بهداشتی از جمله ضرورت های عقلی است که باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد، افزود: باید نکته ای اساسی را در نظر داشت، اینکه این موارد، ابزارهایی هستند که در طول لطف و عنایت الهی قرار دارند.

عدالتخواه تصریح کرد: در شرایطی که بشریت برای نابودی کرونا مستأصل شده و حتی با انجام واکسیناسیون همچنان مرگ و میرها ادامه دارد؛ آنچه اصل، ملاک و چاره ساز حقیقی می تواند باشد، بی تردید تنها عنایت خداوند متعال است که نجات قطعی جهان را به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه بشر اگر گاهی به دانش و توانایی ناچیز خود مغرور شده بود، امروز در برابر ویروسی ناپیدا درمانده شده، عنوان کرد: این مساله تذکری برای انسان است تا ضمن توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی دقیق برای واکسیناسیون در همدان

لزوم برنامه ریزی دقیق برای واکسیناسیون در همدان