مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-26سياسي

شهردار جدید فیروزآباد انتخاب شد


عبدالمطلب رهنما با رای اعضای شورای اسلامی فیروزآباد به عنوان شهردار انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، مسلم اولاد در جلسه شورای شهر و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: عبدالمطلب رهنما به عنوان شهردار جدید فیروزاباد با رای اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی دوره ششم شورای اسلامی شهر فیروزاباد انتخاب شد.

وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر فیروزآباد اعضای این شورا در اولین جلسه رسمی خود محمد بیرمی از نیروهای شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

رییس شورای شهر فیروزآباد اضافه کرد: فراخوان انتخاب پست تصدی شهرداری فیروزآباد در فضای مجازی توسط اعضای شورای اسلامی شهر فیروزآباد منتشر شد که 30 نفر اعلام آمادگی کردند که از این تعداد هیچکدام دارای شرایط مندرج در ایین نامه انتخاب شهردار از جمله 5 سال مدیریت میانی نبود که در نهایت به دلیل موقعیت حساس شهرداری گزینه شهردار غیر بومی با بیش از از 20 سال مدیریت شهرداری انتخاب شد.

اولاد با بیان این که رهنما پیش از این شهردار شهرستان سپیدان بود و سابقه و عملکرد موفق و خوبی در شهرداری های پیش داشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر فیروزآباد وی را مناسب پُست شهرداری فیروزآباد انتخاب کردند که امیدواریم با تعامل و همفکری با اعضای شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید فیروزآباد انتخاب شد

شهردار جدید فیروزآباد انتخاب شد