مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:052021-08-26بين الملل

بن سلمان خطاب به واشنگتن: مسکو منتظر ماست


حسنی مبارک، رییس جمهوری پیشین مصر مدت ها قبل از سرنگونی این جمله معروف را گفته بود: کسی که خود را پشت آمریکایی ها پنهان کرده، برهنه است .

- حسنی مبارک، رییس جمهوری پیشین مصر مدت ها قبل از سرنگونی این جمله معروف را گفته بود: "کسی که خود را پشت آمریکایی ها پنهان کرده، برهنه است".

عربستانی ها در چند سال گذشته بیش از همه این اظهارنظر را آزموده اند.

با تغییر بزرگی که با فرار آمریکا از افغانستان ایجاد شده، ولیعهد عربستان می خواهد میزان آمادگی واشنگتن برای دفاع از ریاض در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی را سنجیده و همزمان از این آشوب برای رسیدن به هدف همیشگی خود یعنی حمایت آمریکا از به تخت نشستنش استفاده کند، او در این راستا برادرش خالد را برای یک توافق نظامی به مسکو اعزام کرد تا به آمریکایی ها گوشزد کند جایگزین هایی برایشان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، هنگامی که نیروهای شوروی در سال 1989 از افغانستان خارج شدند، عربستان پیروزی ائتلاف آمریکایی بر آنها را جشن گرفت و البته حق داشت چون با اعزام مجاهدان و حمایت مالی از جنگ، مشارکت تعیین کننده و سرنوشت سازی در این مساله داشت.

اکنون که نوبت آمریکایی ها شده و خودشان از کشوری که به قول جو بایدن مهاجران را به طور طبیعی بیرون می کند، در حال فرار هستند، ریاض د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان خطاب به واشنگتن: مسکو منتظر ماست

بن سلمان خطاب به واشنگتن: مسکو منتظر ماست