مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:202021-08-26اقتصادي

افتتاح 75 طرح و پروژه عمرانی در شهر کرمانشاه


75 طرح در هفته دولت 28 پروژه شامل طرح های عمرانی در بخش عمران روستایی و شهری به ویژه روستاها به بهره برداری می رسد که اعتبار آن بالغ بر 437 میلیارد تومان است.

- فضل الله رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در هفته دولت امسال در شهرستان کرمانشاه 75 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با رقم 710 میلیون تومان افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از مجموعه 75 طرح در هفته دولت 28 پروژه شامل طرح های عمرانی در بخش عمران روستایی و شهری به ویژه روستاها به بهره برداری می رسد که اعتبار آن بالغ بر 437 میلیارد تومان است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: 47 طرح  از 75 پروژه مذکور مختص به پروژه های اقتصادی است که  با اعتباری بالغ بر 273 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: این طرح ها همچنین شامل گازرسانی به 17 روستا با 15 میلیارد تومان و تعمیرات بخش مغز و اعصاب ارتوپدی بیمارستان آیت الله طالقانی، احداث اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) و در بخش عمران روستایی شامل اجرای طرح های هادی بخش بهداشت؛ درمان، آموزش و همین طور آبرسانی به روستاها انجام خواهد شد.

رنجبر تصریح کرد: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، سردخانه ها، گلخانه ها در بخش کشاورزی و اشتغال خرد خانگی، طرح تولید انواع قیر صنعتی، رب گوجه فرنگی، انواع کیک و کلوچه، پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 75 طرح و پروژه عمرانی در شهر کرمانشاه

افتتاح 75 طرح و پروژه عمرانی در شهر کرمانشاه