مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:352021-08-26اقتصادي

افتتاح 31 طرح در چادگان به مناسبت هفته دولت


با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی 31 طرح عمرانی - خدماتی - کشاورزی و دامداری به مناسبت هفته دولت در چادگان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی 31 طرح عمرانی - خدماتی - کشاورزی و دامداری به مناسبت هفته دولت در چادگان به بهره برداری رسید.

عباس رضایی، امروز (پنجشنبه-4 شهریور) در مراسم افتتاح 31 طرح اقتصادی، عمرانی، کشاورزی و مسکن محرومان با اعتبار 500 میلیارد ریال در شهرستان چادگان اظهار کرد: تیرماه سال گذشته مقرر شد چهار هزار و 150 واحد مسکونی محرومان در اصفهان احداث شود که از این تعداد سه هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 1500 واحد از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث می شود.

وی افزود: با هماهنگی هایی که در شهرستان چادگان انجام شده است امروز دو واحد از این ساختمان ها به صاحبان آن ها تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار اصفهان با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان اصفهان نگران کننده است، گفت: مردم با رعایت پروتکل ها و حفظ فاصله اجتماعی کادر درمان و مسئولان ستاد کرونا را در کنترل این ویروس یاری کنند.

همچنین فرماندار چادگان گفت: 15 طرح عمرانی شامل آسفالت، زیرسازی، جدول گذاری و سنگ فرش در 13 روستا، هفت گلخانه سبزی و صیفی به مساحت هفت هزار مترمربع، یک واحد گوسفند داری هزار راسی، سه واحد کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 31 طرح در چادگان به مناسبت هفته دولت

افتتاح 31 طرح در چادگان به مناسبت هفته دولت