مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-26سياسي

تذکر مهم اژه ای به قضات: بر اساس تشخیص خود عمل کنید نه تشخیص ضابطین


رییس قوه قضاییه به قضات و همکاران خود متذکر شد در صدور احکامی چون ممنوع الخروجی، ممنوع المعامله شدن، مسدودالحسابی، رأی توقیف اموال و املاک و هر نوع قراری که محدودیت برای افراد ایجاد می کند، - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در اولین نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان ها در دوره جدید مدیریت دستکاه قضا که صبح امروز پنجشنبه (چهارم شهریور ماه) از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، به بیان توصیه هایی مهم و کاربردی به رؤسای دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور برای تحقق دادرسی عادلانه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک رییس قوه قضاییه با تبریک رأی اعتماد قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی دولت مردمی و آغاز به کار دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت، همراهی و همیاری برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت جدید به ویژه رفع موانع تولید و حمایت از تولید ملی را از وظایف قوه قضاییه عنوان کرد.

وی تأکید کرد: هر چه قدر تولید در کشور توسعه یابد، اشتغال افزایش پیدا می کند، بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات مردم برطرف می شود و مردم می توانند امور زندگی را بهتر اداره کنند.

رییس قوه قضاییه، کمک به دولت برای مبارزه با فساد و مفسدان و سودجویان را از دیگر مأموریت های دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: قوه قضاییه مصمم است دولت را در مقابله با کسانی که در این شرایط دشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر مهم اژه ای به قضات: بر اساس تشخیص خود عمل کنید نه تشخیص ضابطین

تذکر مهم اژه ای به قضات: بر اساس تشخیص خود عمل کنید نه تشخیص ضابطین