مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-26اقتصادي

31 طرح در شهرستان چادگان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد


به مناسبت هفته دولت در این شهرستان، 31 طرح با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- ، عباس توکلی بعداز ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مسکن محرومان در چادگان اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار اصفهان در شهرستان، 31 طرح در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: این طرح ها شامل 15 طرح عمرانی در 13 روستای شهرستان چادگان در قالب آسفالت، زیر سازی، جدول گذاری و سنگ فرش، هفت طرح گلخانه سبزی و صیفی به مساحت هفت هزار متر مربع و یک واحد هزار رأسی پرورش گوسفند است.

فرماندار چادگان گفت: امروز 22 واحد مسکن محرومان با کمک کمیته امداد و 29 واحد که به همت بنیاد مسکن احداث شده بود، افتتاح شد.

وی تصریح کرد: اکنون برای محرومان شهرستان چادگان 95 واحد با کمک کمیته امداد و 237 واحد با کمک بنیاد مسکن در حال ساخت است.

2655 واحد مسکن محرومان در استان اصفهان به بهره برداری رسید در ادامه استاندار اصفهان با بیان اینکه موفقیت دولت ها موفقیت ملت است، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای مرور اقدامات دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.

عباس رضایی گفت: تیرماه سال گذشته در استان اصفهان احداث چهار هزار و 150 واحد مسکن محرومان در دستور کار قرار گرفت که سه هزار واحد توسط بنیاد مسکن و هزار و 150


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 طرح در شهرستان چادگان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد

31 طرح در شهرستان چادگان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد