مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:502021-08-26سياسي

همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم


فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: امید است دولت سیزدهم در مسیر شهیدان رجایی و باهنر قدم بردارند و باید همه به دولت جدید کمک کنیم که در راه خدمت به مردم توفیق داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در نشست خادمان انقلاب که به مناسبت هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یک توفیق است و یک رحمت برای خانواده های معظم آنان و این عنایت الهی نصیب هر کسی نمی شود و این فیض عظیم را خانواده های معظم شهدا قدردان باشند.

وی گفت: متأسفانه در دنیا همه هجمه ها بر علیه فرهنگ شهادت و ایثارگری است و وظیفه مبلغین و دستگاه های تبلیغی برای احقاق حق و نشان دادن مظلومیت این فرهنگ عظیم سنگین است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: کوچکترین وظیفه آحاد مردم خصوصا مسئولان احترام خالصانه و بدون ریا به خانواده شهدا است و باید ایثارگری این خانواده ها و فرهنگ تکریم این عزیزان در جامعه گسترش یابد.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر باشد، بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با خدمات ماندگار خود در تاریخ معاصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم

همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم