مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 14:502021-08-26سياسي

دشمن به دنبال جنگ روانی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ماست، گفت: دشمن سعی دارد افکارمان غلط جلوه کند، بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ماست، گفت: دشمن سعی دارد افکارمان غلط جلوه کند، بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جوان خلبانی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، با تأکید بر لزوم داشتن بصیرت و سواد رسانه ای برای شناخت دشمن و ایستادگی در برابر آن، گفت: بصیرت و سواد رسانه ای در فضای غبارآلود کنونی توانایی تشخیص دشمن را می دهد.

دشمنان در فضای مجازی می خواهند بدون خونریزی جوانان ما را تخلیه کنند، حتی تلاش می کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت (ع) دلسرد کنند، چون وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم برای دشمن واهمه ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان کوچکترین مسائل نظامیان را بررسی می کنند، اظهار کرد: دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ماست و سعی دارد افکارمان را غلط جلوه کند.

بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال جنگ روانی است

دشمن به دنبال جنگ روانی است