مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 15:102021-08-26سياسي

مشارکت کارمندان بسیجی اراک در خدمت رسانی های کرونایی


مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طی یک فراخوان عمومی به کارمندان کلیه نیروهای متخصص در رشته های پرستاری، پزشکی و سایر تخصص های مرتبط شناسایی شدند که با ساماندهی شکل گرفته به مراکز واکسیناسیون از جمله مرکز شهید سلیمانی اراک و .

- ایسنا/مرکزی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طی یک فراخوان عمومی به کارمندان کلیه نیروهای متخصص در رشته های پرستاری، پزشکی و سایر تخصص های مرتبط شناسایی شدند که با ساماندهی شکل گرفته به مراکز واکسیناسیون از جمله مرکز شهید سلیمانی اراک و مراکز نقاهتگاه در سطح اراک و در صورت نیاز به سایر شهرستان ها خدمات ارائه می دهند.

سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در تشریح برنامه های این سازمان در هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرامیداشت هفته دولت فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین سیره شهیدان رجایی و باهنر است چراکه تبیین سیره و شخصیت و بالا بردن شناخت مردم از شهید رجایی و شهید باهنر در هفته دولت آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

وی افزود: در هفته دولت بسیج کارمندان برنامه های بسیار خوبی با رویکرد ترویج ویژگی ها و شاخصه های شهدای دولت همچون ساده زیستی، ولایتمداری، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت کارمندان بسیجی اراک در خدمت رسانی های کرونایی

مشارکت کارمندان بسیجی اراک در خدمت رسانی های کرونایی