مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 16:402021-08-26اقتصادي

بنادر تجاری گوگسر در جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد


همزمان با سومین روز هفته دولت و در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان، بنادر تجاری گوگسر در شهرستان جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.

- ، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان که همزمان با سومین روز هفته دولت و در راستای افتتاح ویدئو کنفرانسی دو بندر تجاری گوگسر در شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان و چارک در شهرستان بندرلنگه در غرب استان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: از سیزدهم شهریور سال جاری، دستگاه های مسئول در زمینه صادرات و واردات کالا برای پشتیبانی از فعالیت های ملوانی، در این دو بندر تجاری مستقر خواهند بود و خدمات لازم به ملوانان در بنادر گوگسر و چارک ارائه می شود تا از طریق مبادی رسمی و قانونی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان های بندرلنگه و جاسک، موظف هستند که امکانات مورد نیاز دستگاها را در این بنادر فراهم کنند تا به سرعت ساختار کاملی از نظر زیرساخت ها و سایر امکانات در این بنادر فراهم شود.

استاندار هرمزگان افزود: با این اقدام در بنادر گوگسر و چارک، همانند سایر بنادر کوچک که در استان در حال فعالیت و ارائه خدمات به ملوانان هستند، در این دو بندر نیز خدمات مناسبی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر تجاری گوگسر در جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

بنادر تجاری گوگسر در جاسک و چارک در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد