مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 16:502021-08-26اقتصادي

گرانی 30 درصدی کره خوراکی در یک هفته اخیر!/ احتمال افزایش دوباره قیمت لبنیات


دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از گران شدن 30 درصدی کره خوراکی در یک هفته اخیر خبر داد و از سوی دیگر سخنگوی انجمن صنایع لبنی نیز با اشاره به بالا رفتن قیمت شیر تایید کرد که محصولات لبنی نیز گران می شوند.

- جی پلاس؛ به گفته دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی، در یک هفته اخیر قیمت کره خوراکی 30 درصد افزایش یافته است.

قاسمعلی حسنی با اشاره به افزایش قیمت برخی محصولات لبنی در یک ماه اخیر، گفت: پیرو این افزایش قیمت ها برخی برندهای تولیدکننده کره خوراکی نسبت به افزایش 30 درصدی قیمت این محصول لبنی اقدام کرده اند.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی بیان: براین اساس در یک هفته اخیر، قیمت کره خوراکی در بسته بندی 100 گرمی توسط برخی از برندهای تولید کننده از 10 هزار تومان به 13 هزار تومان افزایش یافته است.

احتمال افزایش دوباره قیمت لبنیات سیدمحمدرضا بنی طبا، سخنگوی انجمن صنایع لبنی چندی پیش، با اشاره به علل گرانی قیمت لبنیات در بازار گفت: در شرایط فعلی اقتصاد و کاهش قدرت خرید خانوار، صنایع لبنی از این افزایش قیمت ها رضایت ندارند، چرا که نتیجه آن تعطیلی کارخانه، بیکاری کارگران و کمبود کالاست.

این مقام مسئول از افزایش بیش از 50 درصدی قیمت شیرخام خبر داد و گفت: برمبنای نرخ 4 هزار و 150 تومان، قیمت شیرخام با بیش از 50 درصد افزایش 6 هزار و 400 تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی 30 درصدی کره خوراکی در یک هفته اخیر!/ احتمال افزایش دوباره قیمت لبنیات

گرانی 30 درصدی کره خوراکی در یک هفته اخیر!/ احتمال افزایش دوباره قیمت لبنیات