مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 17:272021-08-26حوادث

گریز جنون آمیز!


سارقی که برای فرار از چنگ قانون، شیوه ای جنون آمیز در پیش گرفته و از میان شلیک های بیش از 30 گلوله جان سالم به در برده بود در حالی دستگیر شد که راز 60 فقره از سرقت های خودرو و اموال داخل آن ها را در مشهد فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این خبر به خراسان گفت: در پی برخی گزارش های شهروندان و تشکیل پرونده های متعدد سرقت محتویات و قطعات خودرو، گروهی از نیروهای تجسس کلانتری شفای مشهد به بررسی دقیق ماجرای سرقت های مذکور پرداختند و با تجزیه و تحلیل های علمی و کارشناسی به نتایجی رسیدند که نشان می داد سارقان در ساعات اولیه بامداد دست به ارتکاب جرم می زنند.

بنابراین آن ها با تقویت گشت های محسوس و نامحسوس، تحقیقات ویژه ای را زیرنظر سرگرد علی امارلو (رییس کلانتری شفا) آغاز کردند.

سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده افزود: حدود ساعت 3 بامداد بیست و هفتم مرداد بود که نیروهای گشت، هنگام انجام وظیفه در حوزه استحفاظی به یک دستگاه پراید مشکی مشکوک شدند که به صورت دوبله کنار خودروی دیگری توقف کرده بود.

وی گفت: استعلام شماره پلاک خودرو مشخص کرد که پراید مذکور از بولوار بعثت سرقت شده است و در سیستم پلیس دارای سابقه سرقت است بنابراین بلافاصله نیروهای گشت وارد عمل شدند اما راننده پراید با دیدن ماموران پدال گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریز جنون آمیز!

گریز جنون آمیز!