مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 17:352021-08-26حوادث

شگرد پیچیده دزدان دوچرخه؛ از سرقت تا فروش!


اعضای یک باند سرقت دوچرخه در حالی با تلاش ماموران کلانتری نجفی مشهد دستگیر شدند که شگرد پیچیده ای را برای دستبرد به مجتمع های مسکونی و فروش اموال سرقتی طراحی کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزییات این پرونده سرقت به خراسان گفت: در پی افزایش سرقت های دوچرخه از مجتمع های مسکونی در مناطقی از شهر، گروهی از نیروهای کلانتری نجفی مشهد تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

بررسی های اولیه بیانگر آن بود که سارقان در پوشش مامور آب و برق زنگ یکی از واحدهای مجتمع مسکونی را به صدا درمی آوردند و بدون هیچ مشکلی وارد پارکینگ ها می شدند و با قیچی آهن بر به سرقت دوچرخه اقدام می کردند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: وقتی ساکنان برخی مجتمع ها متوجه شگرد سارقان شدند، موضوع حضور ماموران شرکت های مختلف آب و برق و گاز را جدی گرفتند و با هوشیاری به همکاری با نهادهای خدماتی پرداختند.

مقام ارشد انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: تا این که چند روز قبل یکی از سارقان در حالی که کوله پشتی نیز داشت با همین شگرد وارد یک مجتمع مسکونی در شهرک نجفی شد که ناگهان اهالی متوجه ماجرا شدند و در حالی که سارق را تعقیب می کردند با پلیس 110 نیز تماس گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد پیچیده دزدان دوچرخه؛ از سرقت تا فروش!

شگرد پیچیده دزدان دوچرخه؛ از سرقت تا فروش!