مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 00:552021-08-26حوادث

سلامت مرزبانان برای حفاظت از مرزهای کشور در اولویت است


فرمانده هنگ مرزی و مرزبان درجه یک تایباد گفت: حفاظت از مرزها حائز اهمیت بوده از این رو سلامت مرزبانان در اولویت قرار دارد، یک مرزبان سالم قادر است امنیت را در صحت و سلامت برای کشور برقرار کند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده هنگ مرزی و مرزبان درجه یک تایباد گفت: حفاظت از مرزها حائز اهمیت بوده از این رو سلامت مرزبانان در اولویت قرار دارد، یک مرزبان سالم قادر است امنیت را در صحت و سلامت برای کشور برقرار کند.

سرهنگ محمد چراغ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن، اجرای طرح واکسیناسیون مرزبانان در اولویت این فرماندهی قرار گرفته و طبق پیگیری های انجام شده تاکنون بخشی از مرزبانان پاسگاه ها و گروهان های مرزی هنگ تایباد واکسینه شدند و مابقی در دستور کار است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت سلامت مرزبانان افزود: شرایط مرزی بسیار حساس است از این رو تامین سلامت مرزبانان در شرایط سخت جوی کاری بسیار مهم در راستای برقراری امنیت کشور به شمار می رود.

چراغ بیان کرد: بهداری هنگ مرزی تایباد متشکل از کادری آموزش دیده و باتجربه است که در اجرای طرح واکسیناسیون همکاری و مساعدت خوبی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان های مرزی تایباد، تربت جام، خواف و سنگان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مرزبانان برای حفاظت از مرزهای کشور در اولویت است

سلامت مرزبانان برای حفاظت از مرزهای کشور در اولویت است