مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 03:502021-08-27سياسي

دولت رییسی کار سختی پیش رو دارد/ همه مشکلات یک شبه حل نمی شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: رفع مشکلات فراوان کشور به ویژه در زمینه اقتصادی یک شبه میسر نمی شود و باید به دولت جدید فرصت دهیم تا راهکار خود در این باره را اجرا کند.

- ، با بیان اینکه کشور شرایط بسیار سختی دارد، اظهار داشت: عملکرد دولت روحانی در هشت سال گذشته قابل قبول نبود و این دولت با ضعف و سوءمدیریت خود، مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه دولت رییسی برای رفع مشکلات کشور مسیر سختی پیش رو دارد، گفت: رفع مشکلات فراوان کشور به ویژه در زمینه اقتصادی یک شبه میسر نمی شود و باید به دولت جدید فرصت دهیم تا برنامه ریزی های لازم را انجام دهد، راهکارهایی را در نظر گیرد و کشور را از این شرایط سخت خارج کند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه دولتمردان سابق باید با وجود اتمام کارشان، پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند، ادامه داد: نباید شرایط به گونه ای باشد که مسئولان ما با پایان کار و فعالیتشان در بخش های مختلف کشور در حاشیه امن قرار گیرند و باید درباره عملکرد خود به نهادهای ذیربط پاسخ دهند.

جوکار با بیان اینکه مسئولان باید پاسخ دهند که از امکانات، اعتبارات و ظرفیت های کشور در دوران مسئولیت خود چگونه و در چه راستایی استفاده کردند، گفت: مسئولان باید نسبت به کم کاری و ترک فعل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی کار سختی پیش رو دارد/ همه مشکلات یک شبه حل نمی شود

دولت رییسی کار سختی پیش رو دارد/ همه مشکلات یک شبه حل نمی شود