مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-27پزشكي

دستور رییسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان


رییس جمهور در دومین برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان صبح جمعه از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد.

- در بازدید رییس جمهور از بیمارستان کرونایی اهواز انجام شد دستور رییسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان رییس جمهور در دومین برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان صبح جمعه از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در این بازدید که از سوی وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می شد نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت های بیمارستانی ، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تامین نیازمندیهای بخش مراقبتهای ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.

رییس جمهور همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد برای استفاده بیش از پیش از ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیریهای لازم را بعمل آورد.

رییسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که بصورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان

دستور رییسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان