مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-27حوادث

دستگیری عاملان فروش داروی غیرمجاز در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان 11 نفر عاملان فروش اقلام دارویی خارج از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مامورین پلیس امنیت عمومی استان در راستای مقابله جدی با هرگونه تهیه و توزیع داروی خارج از چرخه توزیع با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در صنوف و محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک محل دپو و احتکار اقلام پرشکی و بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با توجه به شرایط کمیاب دارویی در کشور و استان در بازرسی دقیق از یک بنگاه معاملاتی ملکی تعداد 11 هزار و 152 قلم انواع آمپول و قرص های کمیاب که جهت فروش با قیمت بالا و خارج از چرخه احتکار شده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش دارو های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 13 میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه ضمن شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا، تعداد 10 نفر دیگر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان فروش داروی غیرمجاز در هرمزگان

دستگیری عاملان فروش داروی غیرمجاز در هرمزگان