مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-27سياسي

گلرو پیشگام شفافیت شد/مردم منتظر شفافیت سایر نمایندگان


عباس گل رونماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در اقدامی، آرای خود در زمینه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را برای مردم منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدت ها است که نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان استان سمنان صحبت از طرح شفافیت می کنند قریب به اتفاق نیز در اظهار نظرها در این امر مشترک هستند که شفافیت می تواند معجزه کند و در نتیجه طرفدار آن محسوب می شوند اما در عمل تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وقتی نمایندگان موافق شفافیت اعلام کردند که رأی گیری برای وزرای کابینه سیزدهم قرار است بر روی کاغذ و غیر علنی باشد، مشخص شد که برخی مسائل تنها در حد شعار بوده و تا قابلیت عمل پیدا کند مدت ها طول می کشد.

اما در یک اقدام درخور توجه، عباس گل رو نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه علی رغم اینکه رأی گیری برای صلاحیت وزرا، غیر شفاف بود، پیشگام شده و برگه رأی خود را برای شفافیت در نزد مردم منتشر کرده است.

برگه رأیی که نشان می دهد به تمام وزرای کابینه سیزدهم بجز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی مثبت داده است.

فارغ از اینکه رأی گل رو چه بوده، باید گفت وی پیشگام بسیاری از اقدامات در استان سمنان بوده که یکی از آنها همین مقوله شفافیت است او بارها نشان داده که از اعلام آرا خود به کسانی که به وی رأی داده اند تا نماینده شأن باشد، ابایی ندارد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو پیشگام شفافیت شد/مردم منتظر شفافیت سایر نمایندگان

گلرو پیشگام شفافیت شد/مردم منتظر شفافیت سایر نمایندگان