مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-27سياسي

کمک 4.5 میلیاردی بسیج کارمندان به نیازمندان بوشهری


مسؤول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر گفت: بیش از 45 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب مواد پروتیینی، سبد معیشتی، لوازم التحریر، اطعام نیازمندان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله اسکندری امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و 180 شهید کارمند استان بوشهر اظهار داشت: سومین روز از هفته دولت روز کارمند و بسیج کارمندان است.

 مسؤول بسیج کارمندان استان بوشهر، بسیج را مولود انقلاب اسلامی و نهاد برخاسته از متن مردم و برگرفته از اندیشه های پاک، زلال، جامع با  آینده نگری امام راحل دانست و بیان کرد: بسیج در هر عرصه انقلاب و کشور به آن نیاز داشته باشد وارد میدان می شود و به تکلیف خود برای انقلاب، جامعه و مردم خدمات رسانی می کند.

وی مهمترین مولفه بسیج را تحقق شعار ما می توانیم و افتخار خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد: این مولفه خدمتگزاری منحصر به زمان و مکان و پوشش خاصی نیست و همه اقشار مردم در مسیر اندیشه های ناب انقلاب و ولایت در بر می گیرد .

  اسکندری، با بیان اینکه بسیج ادارات 20 اسفند سال 1364 و در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله با مصوبه هیئت دولت مبنی بر آموزش نظامی پنج درصد از کارکنان دولت تأسیس شد گفت: با این اقدام بسیج ادارات وارد مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4.5 میلیاردی بسیج کارمندان به نیازمندان بوشهری

کمک 4.5 میلیاردی بسیج کارمندان به نیازمندان بوشهری