مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-27پزشكي

مراجعه سالانه بیش از 200 هزار نفر به مرکز بهداشت دانشگاه تهران


رییس پیشین مرکز بهداشت دانشگاه تهران از مراجعه سالیانه بیش از 200 هزار نفر به این مرکز خبر داد و گفت: بسیاری از مراکز و بخش های بهداشت و درمان دانشگاه تهران به روز و مجهز شده اند.

- رییس پیشین مرکز بهداشت دانشگاه تهران از مراجعه سالیانه بیش از 200 هزار نفر به این مرکز خبر داد و گفت: بسیاری از مراکز و بخش های بهداشت و درمان دانشگاه تهران به روز و مجهز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید حبیبا در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت های این مرکز به ویژه در دوران بحران کرونا خاطرنشان کرد: تلاش های مرکز بهداشت و سلامت در دوران بحران کرونا این مسأله را اثبات کرد که رویکرد برون سپاری این مرکز، کاملاً اشتباه است.

هر چند در این خصوص مصوبه هیأت امنا وجود دارد، اما تلاش داریم تا این مرکز به عنوان یک بخش خصوصی در درون دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربطی که می توانند در این زمینه کمک کنند، اداره شود تا بتوانیم این ساختار را همچنان حفظ کنیم و کارکنان آن نیز با انگیزه بالا فعالیت های خود را ادامه دهند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: باید از فرصت ها به نحو مطلوب استفاده کرد، به طور مثال همین مسأله واکسیناسیون کارکنان دانشگاه که هم اکنون در حال انجام است، فارغ از اینکه اقدامی در راستای سلامت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه سالانه بیش از 200 هزار نفر به مرکز بهداشت دانشگاه تهران

مراجعه سالانه بیش از 200 هزار نفر به مرکز بهداشت دانشگاه تهران