مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-27سياسي

ضرورت حضور 90 درصد فعالان رسانه ای جبهه انقلاب در عرصه جهانی


امروز ذهن های سالم عبور کرده از مکتب ها و فرهنگ جذاب سبک زندگی غربی بسیار است و می طلبد با جدیت در عرصه جهانی به تبلیع مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب پرداخته شود.

- ، هفدهمین دوره سوگواری هنر و حماسه همزمان با دهه دوم محرم با موضوع چرا ما در تبلیغات ضعیف هستیم؟ و با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در هیأت هنر برگزار می شود.

حجت الاسلام پناهیان در هفتمین شب از این مراسم با اشاره به اینکه دسته ای از انسان ها حرف های باطل و دروغ را سریع می شنوند و قبول می کنند، ابراز کرد: حضرت زهرا (س) بعد از رحلت پدر گرامیشان خطاب به مردم می فرمایند ای کسانی که حرف باطل و دروغ را سریع می پذیرد؛ امروز در فضای مجازی چنین سخنانی بسیار گفته می شود و عده ای نیز آنان را می پذیرند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: دسته ای از انسان ها فقط منتظر هستند کسی بیاید و دین را تحریف و علیه دین سخن بگوید تا از آن استقبال کنند؛ امروز بسیاری از آثار رسانه ای هنری که در جبهه باطل تولید می شود عاری از هنر است و افرادی از آن جنس به دنبال آن هنرها می روند و از این تولیدات استقبال می کنند.

وی با بیان اینکه جامعه ایرانی بسیار فرهنگی است و عدم استقبال مطلق از برخی آثار هنری بیانگر وجود ضعف است، اظهار داشت: بسیاری از افراد شنوندگان خوبی برای شنیدن سخنان حق هستند و در مقابل سخن باطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور 90 درصد فعالان رسانه ای جبهه انقلاب در عرصه جهانی

ضرورت حضور 90 درصد فعالان رسانه ای جبهه انقلاب در عرصه جهانی