مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-27سياسي

انتخاب مدیران ارشد اجرایی به دور از سهم خواهی باشد


از دولت جوان حزب الهی انتظار می رود در انتخاب استانداران، فرمانداران مدیران اجرایی با شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام مهدی کیانی امروز در خطبه های نماز جمعه سوق اظهار داشت:دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد.

امام جمعه سوق دولت سیزدهم را وارث انبوهی از مشکلات معیشتی، اقتصادی و سلامت خواند و گفت: البته حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیاز به اقدامات فوریتی، میان مدت و دراز مدت دارد.

وی اضافه کرد:دولت باید دولت وفاق ملی باشد، دولت و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشد، اختلاف نظر در جلسات کارشناسی انجام شود.

انتظار همگان این است که دولت جوان حزب الهی با شاخص جوان انقلابی و کار بلد و شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی در انتخاب استانداران، فرمانداران و مدیران ارشد باشد.

امام جمعه سوق تصریح کرد:دولت سیزدهم باید در تمام سطوح از بالا تا پایین باید نماد مسئولیت پذیری و نقد پذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد.

وی گفت:دولت باید نماد موجب شکست انحصار شرکت های بزرگ وابسته به عربستان و امارات خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع موج جدید کرونا گفت: باید یک پویش همگانی برای قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه شود، این دعا گره گشا و راهگشا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مدیران ارشد اجرایی به دور از سهم خواهی باشد

انتخاب مدیران ارشد اجرایی به دور از سهم خواهی باشد